1127899.jpg

 

Sillä tytöllä oli rohtuneet huulet, se vaati pussaamaan, niinkuin oli tapana sunnuntai-iltapäivän elokuvissa. Se luuli olevansa Romy Schneider.Siihen aikaan minulla oli aina nälkä. Äiti teki kahta työtä, siivosi illat. Vasta näyteltyämme useita kohtauksia , joimme hopeateetä ja söimme korppuja. Sillä oli vittumainen äiti.


Toisella tytöllä oli märät huulet, se vaati polttamaan tupakkaa, se osasi tupakkamaninosten tekstejä ulkoa. Poltimme poskareita puiston laidassa. Se sanoi polttaneensa sydämensä. Sillä oli vittumainen isosisko.


Sillä tytöllä oli sateenvarjo, se vaati mua tulemaan pitämään sadetta, minä menin.Se sai mun pääni humisemaan. Sillä oli vittumainen isä


Sillä tytöllä oli aivoja, luokan pinko, sitte sillä oli hymy, se voitti aina hymypoikapatsaan. Istuttiin vierekkäisissä pulsissa, se sano, että mun villapaidassa on reikä. Enkä mä päässy siitä pulpetista mihinkään, olin luokkani vanki. Se asu kivisessä omakotitalossa ja mä puukasarmissa. Öisin katselin pihalla tähtiä pakastuvassa pimeydessä ja kuuntelin kuinka känniset äijät purkivat pahaa oloaan vaimoihinsa.. Mä lopetin haaveilemasta siitä likasta ja innostuin musiikista. Kai siitä likasta olis tullu vittumainen vaimo.