233393.jpg

Isä mä tuon nää kirjalaatikot? Vaan siks aikaa ku mä asun Kotkassa?

Mihin voi laittaa?

Isä tää sohva ei mahdu enää meille, ku mä ostin uuden

Mä toin sen tänne säilytykseen

Mihin voi laittaa? Kyl mä autan kantamisessa.

Täs on pari säkkii vanhoja vaatteita

Kyllä te niitä täällä voitte pitää, eihän täällä ole edes katuvaloja.

Mihin voi laittaa, etten sotke paikkoja?

Ajanks mä tän vanhan Volvon sun rötiskös viereen? Kilvet olis otettava iri, onks mitään työkaluja?. Siit pitäis purkaa kojelauta, että sais puhaltimen ja sen siirrettyä tähän uudempaan ennen talven pakkasia. Ehtisitsä? On lomaviikko ja vähän kiireitä, olis tavattava kavereita. Ens viikolla mun pitäis ehtiä tuoda yks moottori, se tuli tässä samassa kaupassa.

Mihin sen voi laittaa?

Tää mun lastulevyinen kirjahylly ei sais kostua, mut ei se kai teille sisällekään mahdu, ku teillä on niin paljon tavaraa.

Mihin voi laittaa?

Isä ton vanhan lypsyjakkaran mä voisin viedä meidän olohuoneeseen. Yhdessä sisustusputiikissa oli tollainen myynnissä. Se makso ihan tuhottomasti. Ei mulla oo sellaiseen varaa, mut täällähän se on ihan turhaan. Ei se pääse täällä maalla oikeuksiin.